25 Ekim 2011 Salı

Binbir GAYRETLE;)!!!

 Binbir gayretle...;) sonunda etegim oluşmaya başladı...eeee nede olsa ilk tecrübem..bir gayretle diktim..Biraz büzgü kısmında sıkıntı yaşadım ama sonunda sona yaklaştım..1 ders sonra etegim tamamen hazır hale gelecek;)


 aslında ilk eteklik kumaşım daha önce bahsettigim puantiyeli kumaştandı;) ancak kumaş büzgülere yetmeyecek gibi olunca kumaşın devamını almaya gittim kumaşcıma ama aynı kumaşın devamı yoktu!!:(bende orda hemen bu kumaşı görüp aşık oldum..beyaz ince kumaş üzerine çizgiler mevcut,onunda üzerinde çiçekler..;) ben pek begendim...;) artan kumaşı var birazda ondanda bir çanta tasarlayasım var;)..








4 yorum:

  1. çok keyifli olmalı dikmek kendin bir şey tasarlamak çok güzele benziyor başarılar;)
    bana da gel;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. evet esra inanılmaz keyifliii;) bir süre sonra sürekli,makas,igne.....dikiş makinasıyla hayatı yaşıyorsun;)teşekkürlerrr;)

    YanıtlaSil
  3. merhaba, Hale! blogunu yeni kesfettim ve bayildim tasarimlarina.hemen takibe aliyorum;)

    YanıtlaSil
  4. teşekküürrrr ederimmmmm....;) ooooo senin sayfandakilerde tam yemelikkk......bende seni takipteyim efem;)

    YanıtlaSil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)