13 Ekim 2011 Perşembe

ETİ TOPKEKİMİN İÇİNDEN KIL ÇIKTI!!!






başlıktanda anlaşıldıgı üzere meyveli topkekimden kıl çıktı!!!!!!


daha önce belirtigim gibi dikiş kursuna başladım..tabiki keyifli geçiyorr...kesmek ,dikmek beni hep keyiflendirmiştir...


dün kursta 20 dakikalık bir aramız vardı..hava soguk:(hadi birer çay alalım birde topkek yiyelim dedik...arkadaşım sagolsun  hemen bir çay ve topkek aldı...sohbet ede ede çayımızı içerken..birden koparmış oldugum topkek parcasında bir kıl gördüm:( acaba benim kirpigimdenmi düştü diye tereddüt ettim..AMA gördümkii kıl parçası hamurla bir bütünlük oluşturmuş..:(((((.....iyice harmanlanmış yani hamurla!!!


bazen malesef dışarda yemek zorunda kalıyoruz hepimiz...açık yemek yemiyelim diye  fazlasıyla güvendigimiz bir markanın ürününü alıp atıştırma yapıyoruz..Kİİİİ eti LEZZET UYGARLIGI OLARAK geçiyor kendi web sitesinde!!!!ÇOCUKLAR özellikle fazlasıyla tüketiyor,....DAHA dikkatli bir üretim,hijenik bir ortamda üretilmesi gerekli!!!!


bu konuyu paylaşmak istedim...!!!Çünkü güvendigim bir marka bunu yaparsa DİGERLERİNİ DÜŞÜNMEK İSTEMİYORUM!!!!


ETİ MÜŞTERİ HİZMETLERİ ile görüştükten sonra gelişmelerden haber veririm;)


sevgiler...

6 yorum:

  1. rezalet bişey bence. Bu kadar büyük bi firmadan beklenmez.
    ben de yillar once pinar sutun içinde bulmustum ..

    YanıtlaSil
  2. iyiki görmüşsün ya o tarafından ısırsaydın off ya buda bopnesiz bir çalışanın işidir:(

    YanıtlaSil
  3. bende oldukça şaşırdım:(en çokta çocuklar için tabii..firmayla görüştüm..kusurlu ürünün resminide yolladım..bakalım bundan sonra nasıl bir çalışma sistemine girip,ürünlerini daha dikkatli üretecekler!!ki üretmek zorundalar...ayrıca oldukça konu hakkında ilgili davrandılar,davranmalarıda gerekir di zaten..

    YanıtlaSil
  4. gelişmeleriii vermeye devam...eti halkla ilişkileriyle benimle iletişime geçti..duyarlı davranıp sorun hakkında bilgi istedi..tabi bilgilendirmeyi yaptım..kusurlu ürünü hemen ertesi gün kargo aracılıyla benden aldılar.sanırım inceleme yapacaklar..ve küçük bir koli gönderdiler içinde eti ürünleri olan!!!.UMaRIM BU KADAR İSİM YAPMIŞ BİR FİRMa bundan sonra daha dikkatli ,daha özenli,ve daha hijjenik koşullarla çalışmalarına devam eder..

    YanıtlaSil
  5. rezalet br şey bu miğdem bulandı yağ bidaha yemem bunu yağ ayyyyyyyyyyyy...

    YanıtlaSil
  6. bayram öncesi..eti halkla ilişkiler servisi beni aradı..konunun kendilerinden kaynaklanmadıgını,kendilerine malzeme getiren tedarikçi firmadan kaynaklandıgını,sorunun kaynagını bulduklarını ve firmayı uyardıklarını sölediler..

    YanıtlaSil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)