28 Kasım 2011 Pazartesi

çiçekli pantolondan mor renkli pantolona;)



evet geçen hafta bu pantolondan dikmeye başladım..yazın giyinilebilen oldukça rahat bir pantolon..resimde etek gibi görünsede aslında pantolon..üzerindeki içi parca dügmelenince oldukça şık duruyor üzerimde(yani arkadaşlarım öle diyor;) )bir İstanbul gezimde kadıköyden bir magazadan almıştım..şimdi pantolon kalıbı çıkarmayı ögrendigim için çok sevdigim bu pantolonun birde mor renklisini dikmeye karar verdim.


kumaş ince bir keten kumaş,içi belli etmesin diye tabi ben içine birde astar ekledim..bakalım sonunda güzel bir model çıkacak..bitince yine  resimlerim..
 BU haftanın bana kalan bereketi birde temel pantolon kalıbını çıkarmayı ögrenmiş olmam.


anlatacaklarım şimdi bu kadar;)devamını yayınlamaya devam edecegim..
 
 
sizede iyi haftalar dilerim...tabi kendimede..;)

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık harika görünüyor arkadaşım güzel günlerde kullanasın..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim elif;);) kumaşında bir probem var ama halledecem sanırım;)

    YanıtlaSil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)