31 Aralık 2011 Cumartesi

31/12/2011_mutlu yıllar efem;))


ve 2011 bitmesine saatler kaldı...
BU yıl ne çok şey yaşadık..benim yüregimde kalan ...Van depremi oldu başlıca..:(sessizligin içinde ,telaşla ve korkuyla kalan insanlar..bombanın tam ortasında..bu acıyı unutturacak daha büyük bir acı vermesin tanrım..


hep bu ülke hepimizin derken ...teröre kurban ettigimiz şehitler...!!!!Rabbim mekanlarını cennet eylesin...


politika,sanat,hayat.....bizim yaşadıklarımız bize yaşatılanlar..;);)


2012 yuılından hem çok hem az şeyler bekliyorum...insanız işte ;)bekliyoruz ne yapalım yaniii....;)


öncelikleeeee  sağlık diliyorum!!!kendim,ailem,sevdiklerim...ve tanıyıp,tanımadıgım herkes için...


sonra neşe diliyorum!!!....gülmeyi bilenn birileri olsun ve bizelere eşlik etsin diye....;)


hayırlı kazançlar diliyorum!!! herkese..hayırla hep gelsin diye..;)


diliyorum da diliyorum işteeeeee;);)


mutlu  yıllar bu yazıyı okuyan sanaaaa;)


sevgiler...



10 yorum:

  1. mutluuuu yıllarrrrr;);)

    YanıtlaSil
  2. sağlıkla nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  3. Güzelliklerle dolu yepyeni bir yıl dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. Mutlu mutlu yıllaaarrrr.2012 önce sağlık,huzur,başarı ardından şans ve para getirsin dileklerimle:)

    YanıtlaSil
  5. ÖRGÜÇANTAM ;);) sanada ailenle mutlu bayramalar;););

    YanıtlaSil
  6. Banu Hanımmmmmm;);) sizede ailenizle saglıklı huzurlu yıllarrrr;);)

    YanıtlaSil
  7. GÜLDEN Hanımcımmmm;);) en içten dileklerimleeee yeniden bende size mutlu yıllar dilerimmmm;);)

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler ,sanada mutlu yıllar Buket;;;;;;;;;;;;;))

    YanıtlaSil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)