26 Aralık 2011 Pazartesi

ne var bu hediye paketlerinin içinde?;)



2012 girmeden önceki son _özel siparişim_;)bir firma mağazasındaki elemanları için yapmamı istedi bu cep telefonu kılıflarını..umarım begenirler...MUTLU VE GÜZEL BİR YIL GEÇİRİRLER...

hediye paketlerim;)yeşillerle ,kırmızılar çok yakıştı..birde sonradan turuncu renk ekledim..valla  bir renk çümbüşü ortaya çıktı;)daha önce hediye paketimin yapılışını anlatmıştım .



kolay bir hediye paketi yapmaya ne dersiniz?;)


tabi içindeki telefon kılıflarıda ayrı bir renk cümbüşü oluşturuyor haniii;);)










6 yorum:

  1. harika görünüyorlar orada çalışmak istedim biran:))

    YanıtlaSil
  2. ;););)) teşekkür ederimmmm;)

    YanıtlaSil
  3. inanilmaz sekerleeeer !!
    ne kadar güzel yapmissin ellerine emegine saglik !!
    hele hediye paketler de ayri güzel ! insan acmaya kiyamaz ! ben olsam o paketedi skalardim atamazdim =)

    YanıtlaSil
  4. want more fashion ;);) ben teşekkür ederimmm...begenmene çok sevindimmm...

    YanıtlaSil
  5. Paketler açılınca yüzlerindeki mutluluk ifadesini bir an hayal ettim,firma ne güzel düşünmüş,sende çok güzel çalışmışsın Halecim :)

    YanıtlaSil
  6. bend ee geri dönüşüm nasıl olacak merak ediyorum dogrusu;);) teşekkür ederimmmm begenin içinn...bu arada mutlu yıllar ayrıcaaa;);)

    YanıtlaSil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)