22 Ocak 2012 Pazar

harika bir gömlek degilmiii;)





harika bir gömlek degilmiii;) ben bayıldım .burda dergisinin haziran 2011 sayısında var bu model(merak edenler için sölüyorum bunu)
daha önce diktigim ve 

Binbir GAYRETLE;)!!!


yazımda bahsettigim lacivert çiçekli etegimin üzerine dikecegim bu gömlegi..kumaşta hazır;)kumaşın kendinden çizgili parlak hafif şeritleri var..bu gun bitmeden kalıbını çıkarmaya  kararlıyım..;)inşallahh inşallah;)

bu arada turuncu montumunda iç astarınıda teelleyip diktim..az kaldı azz;);)

7 yorum:

  1. ellerine sağlık. sonucu şimdiden çok merak ediyorum. :))

    YanıtlaSil
  2. kolları biras genişletmenis lasım bence ...

    YanıtlaSil
  3. ReNgArEnK..teşekkürler...bitirince yayınlayacagım resimleri...

    YanıtlaSil
  4. dikisdersi...kolları yukarı dogru kaldırırken banada sanki kasacakmış gibi geldi..uyarını dikkate alacagım..teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  5. bu yılların eskimeyen modelidir:) genç kızken hem bluzum hem elbisem vardı:)))
    halada çok severim hele yaz için şile bezi yada tülbent kumaşlardan süper olur. çok da kolay bir dikişi var zorlanmazsın. kolay gelsin

    YanıtlaSil
  6. çok hoş bir gömlek tril tril akıcı bir kumaşı var..

    YanıtlaSil
  7. çoook güzel
    antalya için ideal
    :)))))

    YanıtlaSil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)