18 Ocak 2012 Çarşamba

kendime turuncu çoban manto dikiyorummmm;);)




hala bi gayret dikiş dikmeye devam;) en son japon elbisemden sonra(ki yaka kısmı ve astarı bitmedi),şimdide bu soguk..,hattaaa çok soguk havalarda giymek üzere kendime bir çoban monto dikmeye karar verdim...tabi sonuç ne olur bilmiyorum henüz...ama bi kere olacak dedimmm...soguk havalarda giyecegim dedimmm...dikip giyecegimm...araya başka işler girmezse tabiii...bir an evvel dikip giyecegim...

tammaaammm merak etmeyin dikince resimlerim..;) bu arada daha önce bahsettigim mor pantolonum bitti..onu henüz resimleyemedim.Ama onuda bir ara resimlerim efem...;)

12 yorum:

  1. Ooooo... işi büyütmüşsün, kolay gelsin, tez zamanda bitsin :) .... de, "çoban manto" nasıl bişi ki, merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin,
    kolay gelsiiiiin :)

    YanıtlaSil
  3. hale hanımcım bitmiş model varmı benimde niyetim var acemyim gerçi ilk yılım kursa gidiyorum yünlü kumaş almıştım yapabilirsem bende dikmek isterim kolay gelsin sizede

    YanıtlaSil
  4. Bitmiş halini merak ettim şimdi:)) kolaylıklar diliyorum çok güzel olacaktır eminim sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. banuuu hanımmm;)); amin tez zamanda bitsin ,,şu soguklarda giyeyim istiyorumm;) "çoban manto" nasıl bişi ki, merak ettim :) resimleyip buraya koyacagım inşalah;)

    YanıtlaSil
  6. ÖRGÜÇANTAM;);) teşekkürrrr ederimm....tez zamanda bitsinnn;)

    YanıtlaSil
  7. comet70...önümüzdeki hafta içinde bitirecegim inşallah o zaman resmini yayınlarım..ayrıca burda dergisinde kasım 2011 sayısında çoban manto modeli var.kalıp çıkarmayı biliyorsanız deneyebilirsiniz dikmeyi.;)kursa gitmiş olmanızada sizin için harika bir avantaj..kolay gelsinnn;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kursa alınan burda dergilerinden bakayım çok sağol arkadaşım bu arada adımda funda memnun oldum hale hanımcım görüşmek dileğiyle

      Sil
  8. MARİFETANE ;) teşekkürrr ederimm..bitince hemencecik koyacagım..bakalım begenecekmisiniz...benden de size kocaman sevgilerr;)

    YanıtlaSil
  9. funda hanımmm;) bende memnun oldum..sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. hale hanımcım manto dikmek için bu gabardin denilen kumaşlardanmı almak gerekiyo kumaş özürlüyüm anca dikişe başlayıca diktikçe tanıyorum kumaşlarıda heheheheheheeeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gabardinde olabilir ama bence daha ziyade sonbahar ve ilk bahar için uygun kumaş gabardin.Ama kaşe kumaş yada yünlü kumaş almanız kış için ideal olur diye düşünüyorum.kursta giyim ögretmenine sorarsanız size daha fazla uyardımcı olur..şimdiden kolay gelsin.

      Sil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)