2 Şubat 2012 Perşembe

çoban manto dikiyorummmm;);) da son hallerrr;)

daha önceki yazımda bahsetiştim;)

18 Ocak 2012 Çarşamba


kendime turuncu çoban manto dikiyorummmm;);)


yazımda....eeee artık kısmetse bitecek...

işte burda dergisinde rastladıgım ve dikmeye başladıgım çoban mantomun modelinide çektim sizin için..

 kolunu gayet muntazam tutturdum..tabi teeller görünüyo ama durumu idare edin...

 şapkası

evet artık çoban mantomun astarlama kısmı kaldı sadece;)eger vaktim yeterse,diger işlerimin arasında mantomuda bitirecegim...ne zaman başına geçsem,başka bir iş çıkıyor...

 ben mantomun cep kısımlarındada dügme kullanmayı tercih ettim..


4 yorum:

  1. çok güzel olmuş rengine de bayıldım.kolay iş değil kaban dikmek.tebrik ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SMİLENA laf aramızda gerçekten çok zormuş manto dikmek,onu prova etmek ve dikişleri üst üğste getirmek..bitince yayınlarım...ayrıca teşekkürler ilgin için...;)

      Sil
  2. Parmaklarımızın arasındaki bereketi duayla yakalamak, sevginin hoşgörünün yolunu duayla aydınlatmak, bağışlanmış olmanın tadına duayla ermek. Bir cennet temennisi. Bir huzur beklentisi. Bir gözyaşı serpintisi. MEVLİT KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eliff hatice hanım...teşekkür ederim...dileklerimiz hep aynı...

      Sil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)