13 Şubat 2012 Pazartesi

yine yeniden;)pembeli keçe süslemeli kot çanta..

özel sipariş_ 

 40x50 cm içinde cebi mevcut.kot kumaş üzerine keçe süslemeli çiçekler kondurdum.çiçeklerin dalları makina nakışıyla yapıldı..içi pamuklu kumaşla kaplandı.



  daha önceki yazımda pembelilerden bahsetmiştim;)


bitmesi gereken pembelilerr;)mutlu hafta sonları....



sonunda birini bitirdim...daha öncede bu çanta dan bir kaç kez çalışmıştım..Şimdi yine çok sevdigim bir müşterim isteyince yine başına geçtim ve onun için diktim...yola çıktı bile...


güzel günlerde ,saglıkla kullansın...

halecepasaj@hotmail.com  adresindende halecetasarımlara ulaşabilirsiniz. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)