11 Şubat 2012 Cumartesi

sıra tavşan kostümündeydi;);)














oldukça sevimli bir bıcırın isteği olunca tabi ki kıramadım;)(teyzesinin kuzusu melih)yapacakları gösteride tavşan şarkısı söleyecekler arkadaşlarıyla..ilk adımlar ,ilk sahne deneyimi,alkışlar çok önemli bu açık dimalar da,pırıl pırıl zekalarda..o heycan..anlatılmaz...eski bir eğitimci olarak..bu kostümü dikmeye başladığımda o günlerim şöyle bir yüreğimden geçtiiiii;) ne eylenirdim ben o bıcırlarlaaaaa...ne çok şey öğrendim onlardan...;)


ilk kostüm deneyimime gelince;) ilk başlarda kalıp çıkarırken biraz zorlandım itiraf ediyorum...sonra prova aşamasında düzenlemelerini yaptım..şimdi geriye kulakları ve arka kısmındaki ponponu kaldı...;)bu arada kumaşını merak edenler için söleyeyim..polar beyaz kumaştan diktim..


en son bitmiş halini mankenimizde çeker buraya koyarım;)burdan tugçe hocamada sevgilerrrr;)dikiş konusunda çoooooookkk emegi var bendeee...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)