31 Mart 2012 Cumartesi

Çiçekler çok moda,yine çiçekler içindeyim bende;)







bugunlerde çiçekler baharın gelmesiye çok moda;)bende çiçekler içindeyim ..
Bu aralar yine ve yeniden!! kot üzerine keçe çiçek süslemeli çantalar dikiyorum..her diktigim çantadan sonra yeni bir fikir geliyor ,hemen beynimin ve not defterimin bir köşesine not alıyorum..notlar adeta birikti..dur şunuda uygulayayım,dur bunu da derken nasıl akşam oluyor bilmiyorum..gün 24 saat değilde daha uzun olsa diyorum;)
diktiklerimin resmini hepsi bitince detaylı yayınlarım;);)


bu yazıyı okuyan sana ve herkese sağlıklı,mutlu,bereketli hafta sonları diliyorum...sevgiler...

4 yorum:

  1. çiçeklerle beraber bahar geldi galiba çok ciciler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baharı da çiçekleride çok seviyorum adeta ruhum dinleniyor..

      Sil
  2. ellerine sağlık canım kolay gelsin bitir de serpiştir sayfaya çiçeklerini:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az kaldııı yakında serpiştirecegimmmmm;);)

      Sil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)