14 Mart 2012 Çarşamba

_özel_Bebek sepeti,dogum magnetleri;)













evet dogacak ziya bebeginnnn bebek magnetleriii bunlarrrr;);) henüz dogmadı ama...o daha gelmeden misafirlerini onun karşılama magnetleri...
mavi tercih edilmedi..lacivertli beyazlı puantiyeli bebek sepeti tüllerle süslendi...;)



_halecetasarımlar_
 Bebek mevlutu, doğum günü,sünnet töreni, baby shower gibi sizin, bebeğinizin, çocuğunuzun özel günlerinde misafirlerinize anı olarak dağıtabileceğiniz, alışılmışın dışında, hediyelik objeler.  isteğe göre sepet süslemesi de yapılabilir. tamamen el emegi ile yapılmıştır.

 kargo bedeli alıcıya aittir.
iletişim için;
halecepasaj@hotmail.com

4 yorum:

  1. çok beğndim ellerine sağlık canım sahibi de bayılmıştır.

    suratlar triko kumaş mı çorap mı merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖRGÜÇANTAM;) teşekkürlerrr..yooo ne çorap ve triko kumaş..ince pamuklu bir kumaş ,kemik rengi

      Sil
    2. sağol canım bahsettiğin kumaşı anladım ben de de var krem ve beyaz olarak. bez bebek yaparım diye almıştım öylece bekliyor beni:))sevgiler

      Sil
    3. ;);); sende bebek yapmak için almışsınnn...dik bi bebek sende görmek istiyorum bennn;)

      Sil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)