9 Nisan 2012 Pazartesi

bugunlerde tüller içindeyim;)şimdi degil ama sonrasında resimleri yayınlayacagım;)





özel bir anaokulu çocukları için bugunlerde harıl harıl çalışmaktayım.bir tarafta kurdeleler,bir tarafta tüller,boncuklar...neler yokkii;) dikiş makinam artık iyice isyanda ;);) beni terk etmezse iyi;);)
şu anda yaptıgım cicilerin resmini yayınlayamıyorum:( çünki  herkese süpriz olsun istedi sınıf ögretmenleri;) ee tabi bir taraftanda haklı;)


tabi ben bir kaç kare yayınlamadan edemedim yine..;)çok keyif aldıgım bu çalışmanın diger karelerini daha sonra tabiki yayınlayacagım;)


şimdiii yenidennn işime dönmem lazımmmm...hepinize mutlu bir hafta diliyorummmmmm bu aradaaa;)

4 yorum:

  1. oooo tütüler mi geliyor yosa:))) ne güzel olur şimdi uçuş uçuş. kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. degil degil maviş gözlü kedicik;)ama cidden uçus uçuşlardı ..;)

      Sil
  2. hımm çok merak ettim bu tüllerden ne çıkacak, minik kızlara çok güzel tütüler çıkabilir mesela ;) takipteyim cnm ,bende beklerim,sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. ;););) bu tüllerle yaptıklarım sahiplerine ulaştı bilee;);)
    begenildide çok şükür;) ama resimlerini gösteri sonuna kadar yayınlamayacagı;) süpriz onlarada..ama gösteri sonunda yayınlarım...;) ama tütü degil onu söleyebilirim;)hemen takibe geçiyorum sizi bendeee...sevgilerrr;)

    YanıtlaSil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)