26 Nisan 2012 Perşembe

Özel tasarım_muhabbeti çantaya taşıdım;)











Neden olmasın dedim;) sonunda kuşları  kot çantaya taşıdım.Funda hanım benden daha önce yaptıgım;


ahşap saplı keçe süslemeli cüzdanlı çanta ,dan 


dikmemi rica etti.Bende çantada ufak bir degişiklik yapmak istedigimi söleyince seve seve kabul etti.Sonunda da bu çanta ortaya çıktı.

İçini yine kumaşla kapladım.Bir adet gözü mevcut,istedigi an çıkarıp elde kullanabilecegi birde cüzdanı var..

Güzel ,saglıklı ,mutlu günlerde kullansın.

4 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuşşş güle güle kullannn...
    bloğunu yeni gördüm hemen takipe aldım güzel işler güzel ilgi çekici postların var kaçırmak istemem bunları daha önce bloğunu keşfetmedğim için kendime söylendim açıkcası :)
    bundan böyle yorumlarımla sık sık izleyicinim.. :)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep hanım ;) çantanın sahibide begendi,teşekkür ederim;)çok yorum yazmasam da bende sizin artık metaryallerle yaptıgınız geri dönüşümleri takip etmeye çalışıyorum..ellerinize ve aklınıza saglık..;)hep beklerim bloguma;) kahve daveti gibi olduu;);) sevgiler

      Sil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)