4 Mayıs 2012 Cuma

bunlarda nedir ki aceba;);?








Bugunler de özel bir kolejin yıl sonu gösterilerinde kullanılmak üzere özel bişiler  tasarlayıp, yaptıgımdan bahsetmiştim..Rengarek kumaşlar,tüller,kurdeler,boncuklar...daha neler neler.. 
yine dayanamadım;) bir kaç kare resmettim..(haziranın 5 inden sonra  yaptıklarımı tamamen yayınlayacagım yine sayfamda;))


  bu fiyonklar,kurdeleler de nedir ki acebaa?


şimdi den herkese mutlu hafta sonları diliyorum..Biraz bende dinlenecegimm;) ilk planımmm uyumak.


sevgiyle kalın.. 

2 yorum:

  1. bu fiyonklar ne olacak bilemedim ama siyah yarasa kollu bir bluzun üstünde olsalar süper olurdu sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüsnüzan evet oldukça iyi bir fikir..ama bu fiyonkları başka bir yerde kullandım ben..;) daha saonra resimlerini yayınlayacagım..sevgiler..

      Sil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)