10 Haziran 2012 Pazar

keçe kuşlarımla,çiçeklerimle iş başındayım;)





bu hafta sonu keçe kuşlar ve çiçekler kesiyorum..rengarek bir gökkuşagı oluşmak üzere masamın başında..haftaya hazırlık ,;)allahtan rengarekler de sıkılmadan bir çırpıda kesiyorum hepsini..;)
bunlar nerelere konacak?
bunlar nerelerde kullanılacak?
daha sonra resimlerim efem;)
herkese mutlu hafta sonlarıııı;)


keçe kuşlarımı kullandıgım yerleri merak ediyorsanız;)?

16 HAZIRAN 2012 CUMARTESI

link,in üzerini tıklayınız efem;)

Özel_siyah kot üzerine keçe kuşlu çantalar

6 yorum:

  1. Kolay gelsin. Belli rengarenk, çok hoş şeyler geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Nihal hanımmm;) evet bişiler geliyorrr...;)ama güzel bişilerrr

      Sil
  2. bence de güzel şeyler gelecek takipte kalıyoruz dolayısıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neslinin atölyesi;) valla yoruldum ama ...cici bişiler çıkmaya başladııı;)

      Sil
  3. merhaba ellerinize sağlik emek vererek yaptiklarinizi cok begendim.blogunuzu izlemeye aldim
    benim bloguma da beklerim
    sevgiler
    http://tatlikiraz.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
  4. merhabaa;) teşekkür ederim ..bende sizin blogunuzu izlemeye aldım;) sevgiler..

    YanıtlaSil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)