4 Haziran 2012 Pazartesi

_Özel tasarım_Duvaklı çocuk taçları.











Daha önceki;

9 Nisan 2012 Pazartesi


bugunlerde tüller içindeyim;)şimdi degil ama sonrasında resimleri yayınlayacagım;)


yazımda sizlere bahsetmiştim,tüllerle bir samimiyet içinde olduğumu;)
evet sonunda bende  çocuklar için duvaklı taçlar  yaptım..pembeler,kremler,yeşiller..kullandım.(elbiselerinde bu renkler mevcuttu çünkü..)

sonunda resimlerle duvaklı taçlarım karşınızda...


bugün akşam bu aksesuarları hazırladıgım öğrencilerin yıl sonu gösterileri var...;)
 ONLARA CANI GÖNÜLDEN BAŞARILAR DİLİYORUM..

2 yorum:

  1. çok şeker bunlar. Ellerine sağlık. Bende bloğuma bekliyorum.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm;) hemen ugradım bloguna..;)dekarasyon işi ayrı bir zevk..;)ayrıca blogun için tebrik ederim seni.sevgiler;)

      Sil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)