20 Haziran 2012 Çarşamba

Özel,blog sahibi Öznur hanımın çantası;)





ve ilk defa blog yazarı bir arkadaşıma keçe süslemeli kot bir çanta diktim..kimmiii..evet işte açıklıyorummm;);)


ÖZNUR,UN DÜNYASI


Blog sayfasında neler yokki kendi tanımlamasıyla,ne ararsan var;) Ama bu ne ararsan var kısmı ,hakkını veriyor fazlasıyla..
Bana attığı mail aracılıyla bir çanta istedigini belirtti..O zaman diliminde yoğun olduğum için kendisinden 1 hafta istedim ..Hemen  olumlu bir şekilde kabul etti.Daha sonra mailleşmelerimiz sonunda bu çanta meydana geldi..;)
ki çok nazik bir şekilde size güveniyorum,nasıl bir çanta olursa kabulum demesiydi..
Bu çantanın benzeri bir çantayı beğenmişti..bende daha önce beğendigi bir çantanın onu mutlu edeceğini düşünerek, bir kuş figurü ekledim,arada çıkarıp broş olarak ta kullanabilsin diye(Tabi kızından ona kalırsa;);bu çantayı diktim..


resmini mail attıgım da begendigini söledi,bu arada bankacılık hakkında da   bir bilgilendirme yaptı.(not:bilgilendirme yaparken kullanılan dil çok özel bir dil olmalı derim hep,açıklayıcı ve nazik olunmalı ki karşı taraf kendini, bilmedigi konuda bilgilendiren kişiye karşı rahat hissetsin ve aklında kalsın bilgiler,)ki Öznur hanım
çok nazikti ve açıklayıcıydı..Teşekkürler Öznur hanım..


Sonuç olarak Öznur hanımın yarın kargosu yola çıkacak..Şimdi merakla çantasının eline ulaşmasını bekliyecegim..




not;lütfen yazım hatalarıma,imla kurallarına uyamayışıma takılmayın,hızlı yazdıgım ve seri konuştugumdan olsa gerek arada kaçırabiliyorum.duygulara yogunlaşın olmazmı;)


sevgilerimle;)

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık arkadaşım çok güzel ve şık bir çanta olmuş :D

    YanıtlaSil
  2. Aaaa çantam postunu hazırlamışsın bile ellerine emeklerine sağlık çok güzel oldu:)) Ayrıca benim için çok güzel şeyler yazmışsın çok teşekkür ederim blogumu beğenmene sevindim gündüzleri işde çalışan akşamları ev işleriyle uğraşan birinin yaptıkları anca bu kadar oluyor Blog açmadan önce sadece örgü ve havlu kenarı örmeyi biliyordum blogdan sonra senin gibi marifetli hanımlar sayesinde başka hobilerle tanıştım,daldan dala konup neyi beğensem yapmaya çalışıyorum acemice ....
    Onca yoğunluğunun arasında bana zaman ayırıp bu güzel çantayı hazırladığın için çok teşekkür ediyorum.Çanta düşkünü birisi olarak en kısa zamanda yeni çantalar sayesinde tekrar görüşürüz inşallah.... ÇANTAMI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM:))) SEVGİLER
    (Kaptırınca sanki yorum değilde mektup gibi oldu:)))

    YanıtlaSil
  3. Öznur hanım;) rica ederim,yazdıklarımı siz bana hissettirdiniz..evet çalışırken ayrıca birde kendinize hoş ,motive edici hobiler bulmanızda oldukça verimli hissetmenize sebeb veriyordur.Marifetli hanım;);)
    bende bu çanta dikme ,tasarlama boyutuna kendimin , çantaya olan sınırsız olan düşkünlügümle başladım;)devamı gelecektir efem;)
    sevgiler...;)

    YanıtlaSil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)