6 Haziran 2012 Çarşamba

Özel_ Küçük Deniz,in mutfak önlügü.





Kot kumaş üzerine keçe ile bir korsan fiğürü kondurdum,kenarlarını makinayla aplike yaptım..gemisi de yollara çıkmaya hazır..


Denizin annesi ,kendisi ,eşi ,oğlu Deniz,kız kardeşi ve onun nişanlısı için önlükler tasarlamamı rica etti benden..
Sonunda önlükler karşınızda..;)


Denizin babası bir gemi kaptanı bu yüzdende ona gemili ve korsanlı bir önlük yakışır diye düşündüm.görmüş olduğunuz bu önlüğü tasarladım..


güzel mutlu ve sağlıklı günlerde giysin denizcik;)

2 yorum:

  1. onlugun guzel oldugu kadar fikirede beyildim , kaptan oglu Deniz'ede bu yakisirdi zaten, ellerinize saglik ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Eda hanım;) dimi babası denizlerde olan bir denizci çocugu için,korsancılık oynamak ve gemileri takip etmek demek birazda;)

      Sil

Yorumlarınız çok değerli..teşekkürler;)

popiler yayınlar;)