16 Haziran 2012 Cumartesi

Özel_siyah kot üzerine keçe kuşlu çantalar



                                         






İlk defa siyah kot kumaş üzerine keçe kuşlar çalıştım.(Daha öncekiler hep ,mavi kot üzerineydi,bu kez müşterimin isteğiyle mavi yerine siyah kullandım)
ve bu kez ilk defa olarakta fermuar yerine kot zımbası kullandım agız kısmına..


Resimler biraz aceleye geldi bu kez..oda nazarı olsun dimi yanii;)


son olarakta birde koyu mavi bir kot çanta vardı oda kot zımbasıyla tamamlandı.





sahipleri güzel günlerde kullansın...

4 yorum:

  1. ellerine sağlık canım bu da önceki iki emeğinde süper olmuşlar. iki gündür fazla dolaşamadım güzelikler çoğalmış:)
    hayırlı bol kazançların olsun

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş...
    fotolar güzellll:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Yasemin;);bende resimler için biraz kaygılandım...ama iyi diyorsan iyidir..;)

      Sil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)