25 Haziran 2012 Pazartesi

Özel_yine yeniden kırmızılı kot çanta






Evet yine kırmızılı bir çanta...diger bundan önce diktigim cantalardan bariz farkı..ebatının  34x39cm olması..
kol kısmınında 65 cm gelmesi...sahibi öle istedi...;)
iç kısmınıda bu kez kırmızı puantiyeli kumaşla kapladım..


güzel ve neşeli günlerde kullansın diyorum;)


bu arada biraz buralarda olamayacagım..dikmek ,sonra da yaptıgın ürünün postunu ,fotograflarını hazırlamak bu günlerde bana biraz zorluk yaşatıyor.o yüzden daha sonra toplu çektigim fotografları koymaya karar verdim..(tabi dayanamaz da paylaşırsam yine bilemiyorum;);)


herkeseee görüşünceye kadar,güzel ,hayırlı,bereketli günler diliyorum..


sevgilerimleee;)

5 yorum:

  1. çok güzel olmuş, kırmızı puantiyeli çok yakışmış, ellrinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOBİLERİM VE BEN..teşekkür ederim..bende puantiyeyi yakıştırıyorum,ayrı bir hava katıyor çantalarıma..

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin o kuş evlerini gördükten sonraa bunlar nekiii;) ben teşekkür ederim...sevgiler...

      Sil
  3. çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)