3 Temmuz 2012 Salı

10marifet sergisi ve bağış etkinliği duyurusu.





İlk blog sayfamı açtıgımda 10marifet.org, la tanışmıştım..Blog sahibi arkadaşlarım,burda yaptıkları harika ürünleri sergiliyorlardı..bende o zamanlar heycanla merakla ,bugun ne yayınlanmış acaba diye  takip ederdim 10marifet.org,u..;)Sonra şifremi unuttum:( ..vs...(yani benden kaynaklanan bir takıp
aksiliklerden dolayı )kendim yenilikler ekleyemesem de siteyi takibe devam ettim;) halada ediyorum...


şimdi 10marifet.org hoş ve güzel bir etkinlige imza atıyor ;)detayları
10marifet sergisi ve bağış etkinliği duyurusu

bu linkin üzerine tıklayarak ögrenebilirsiniz.

Amaçların en başında;sergilenen ürünlerin satışından elde edilecek gelirle bir hayır kuruluşuna bağış yapmak. Sizlerde  de katkıda bulunmak isterseniz ayrıntılar için lütfen linki tıklayınız efem;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)