24 Temmuz 2012 Salı

Özel_Biz evleniyoruz penguenleri..








linki tıklayınız; 


Bu günlerde bir heyecanla dahil oldugum güzel bir olayın içerisindeyim;)Harıl harıl çalışmaktayım;=)
keçelerin renkleri,elyaf,nakış ipi,boncuk,mıknatıs,anahtarlık kullandım penguenlerimde..
Hayat tesadüfleri gerçekten seviyor...
Çok yıllar öncesinden tanıdıgım bir arkadaşım Kayseri de Butik tarzında bir çikolata ve kurabiye evi açıyormuş..;)Tesadüfler sonucu yıllar sonra bana ulaştı...ve şimdi o dükkanda satılmak üzere el emegi magnetler yapmamı rica etti...keyifle koyuldum işe Bakalım neler olacak....
ve bunlar gelin damat magnetlerimden birer örnek...
devamı gelecek....
ben bu penguenlere bayıldım...Sizcede sevimli degillermiii?;)

bir dahaki sefer görüşünceye  kadar sevgiyle kalınn;)

4 yorum:

  1. ben de seviyorum bu penguenleri senin yorumlaman da çok şeker olmuş .
    talepler çığ gibi büyüsün inş. sevgiler canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖRGÜÇANTAM;);)teşekkür ederimm;) kafamda şimdi rengarek bir cümbüş oluşturma var..;)teşekkür ederim ayrıca iyi dileklerin için...

      Sil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)