8 Temmuz 2012 Pazar

özel_Ve son yaptığım cüzdanlı kot çantalar.




























Geçen yaz çalıştığım bir mağazanın müşterilerinden gelen talep sonucu,yeniden benden kot çanta yapmamı istediler..;;))
Ortaya çıkanların bir kısmını resimledim..
Bu kez çiçeklerde bir farklılık olsun istedim,Bazılarını 3 ,bazılarını 4 kat olmak üzere çalıştım.Tabi ki kuşlarım sa olmazsa olmazlarım arasında..
Bu yıl birde içlerine cüzdan çalıştım..
Bakalım kimlerin olacak ve kimler mutlu olacak bu çantalarla..


Linke tıklayınız efem;)

halece tasarımlara ait kot çantalar_Kayseri_STEP magazasında satışta;)

6 yorum:

  1. her kim kullanırsa epey havalı olacak kesin:)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ;);) bende öle umuyorum..;) teşekkür ederim;)

      Sil
  2. hepsi çok güzel görünüyor ellerinize sağlık... sahipleri güzel günlerde kullansınlar...

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten güzel bir paylaşım yapmışsınız.Tasarım tescil olarak paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Tasarım tescil ..teşekkür ederim..devamı önümüzdeki günler dee;)

    YanıtlaSil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)