16 Ağustos 2012 Perşembe

BAYRAM ÇİKOLATASI_ S.A.D.E ÇİKOLATA DA...halecetasarımlarda;)















Daha önce güzel bir projenin içinde olacagımdan bahsetmiştim..;) Evet eski bir arkadaşım bir çikolata dükkanı açtı...Şimdilik çikolata da üzerine ama ilerleyen günlerde butik kurabiye işinede adım atacak...
tabi  halecetasarımlara ait özel günler için el emegi ile hazırladıgım( bebek ,dügün magnetleride dükkanda olacak...gelişmelerden haberdar edecegim sizlere...sevgiyle kalın... 

BAYRAM ÇİKOLATASI_
S.A.D.E ÇİKOLATA DA...

halecetasarımlara ait bebek ve özel günler için el emegi magnetler sade çikolatada
serceönü mah.Cınar cami yanı .Cigerci mehmet usta karşısı...KAYSERİ.

7 yorum:

  1. Her ikiniz için de hayırlı olsun. Ne güzel, ne tatlı bir iş. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nihal hanımmm;) çok teşekkür ederimmm;)

      Sil
  2. Canım benim her ikinizide hayırlı uğurlu bol bereketli olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haticeeee hanımmm;);) bekliyorummm mutlaka bir gün..ayrıca güzel dilek ve temennileriniz için teşekkür ederimm;)

      Sil
  3. tebrikler ve mutlu bayramlar... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ruşyena;);) sanada mutlu bayramlarrr;);)

      Sil
  4. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve "bu siteye katıl" butonundan takipçi olmak istiyorum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com/

    YanıtlaSil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)