26 Ağustos 2012 Pazar

özel_ Muhteşem yüzyıl Kırmızı kına taçları





Bayram sonrası sonunda fırsat bulup yaptıgım kına taçlarını yayınlayabildim...Bu kırmızılı kına taçları yirmi bayanın Hülya hanımın kına gecesinde başlarını süsleyecek...
Önce incili bir model yapmıştım..Daha sonra hülya hanımın tasarımım güvenip bırakması sonucu bu modeli yapmaya karar verdim...Muhteşem yüzyıl dizisindeki taçlardan etkilendim sanırım..;);)

Hülya hanıma da burdan bir kez daha bir ömür boyu mutluluklar diliyorum;)


5 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorlar. Ellerinize sağlık.
    Ben de ilk defa bu cumartesi Kayseri de katıldığım bir kına gecesinde gördüm çok değişik geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melekler;) teşekkür ederimmm..Bu hazırladıgım kına taçlarıda Kayseride bir kına gecesinde kullanılacak...

      Sil
  2. Belkide benim katıldığım kına gecesindeydi. Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok bu kına gecesi bu hafta olacak;) Ben keceleri istanbuldan getirtiyorum;) Malesef kayseride yok keçe:(bendende size kocaman sevgiler...;)

      Sil
  3. Bu arada aklıma gelmişken, siz Kayseri'de nereden keçe alıyorsunuz. Geçenlerde o kadar dolaştım bir türlü bulamadım.

    YanıtlaSil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)