11 Ağustos 2012 Cumartesi

Özel sipariş_ kırmızı kına kuşlarım




oldukça uzun bir ara  dan sonra  merhaba;) 

bugunlerde sürekli bir koşuşturmanın içindeyim..magnetler yapıyorum,önlükler dikiyorum... 
Bir de o kadar yoğunlugun içinde kendime yeni bir yoğunluk icad ettim:( Ehliyet almaya karar verdim..Oldukça meşakkatli bir işmiş bu ehliyet alma işi...

neyse sonunda ehliyetimi aldım da bu meşgaleden kurtuldum;);)

ve gördügünüz bu magnetler bir kına gecesinde dagılıcak..kırmızı kuşlar ve beyaz kalp kanat..;) arkasında lavanta ve magnet kullandım..

Bir müşterim hem akrabası hemde arkadaşı için istedi..Tamamen bana bıraktı yapılacak olan figürü..
Birde sepetini yapacagım..;)
şimdi kuşları görün istedim..Daha sonra detaylı resimlerle burdayımm...sevgiyle kalınn..

2 yorum:

  1. mutlulu taşısınlar kanatlarında gidecekleri yere.
    bol siparişler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÖRGÜÇANTAM;) mavişimmm....aminnn...ayrıca özlendin bilesinnnn;) teşekkürlerrr

      Sil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)