24 Eylül 2012 Pazartesi

Özel sipariş_Hoş geldin bebek magnetleri ve keçe sepeti










Herkese mutlu haftalar diliyorum öncelikle;)Blog sayfamı hayli ihmal ettigimin farkındayım.Bu aralar biraz yogun olmamdan kaynaklanıyor.

Gelelim  resimlerde görülen bebek magnetlerine ve bebek sepetine;
 yine bir bebek arabası modeli,arka kısmında lavanta ve magnet kullandım.(müşterim böle istedi)Keçe arabanın tekelek kısımlarında gördügünüz gibi dügmeler var.

Bebek sepetinde ise;
Sepet kısmını tamamen keçe bir kumaş diktim.Üzerine bebek arabası,seramik bebek figürleri yerleştirdim.Diger bir özelligi de sepetin bütün kenarlarında ki desenlerin ve objelerin birbirlerinden farklı olması.
Minik kız gelmeden misafirleri için hoş geldiniz karşılaması hazır yani;)

Son olarak....
Sizlere de mutlu haftalar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)