5 Ekim 2012 Cuma

Kırmızı puantiyeli lavanta kokulu kapı süsü








Kasnak üzerine yaptıgım bu süs,kapı ve oda süsü olarak kullanılabilir.Kelebegin ,in içinde ve kasnagın iç kısmında, bulundugu ortama güzel koku yaysın diye elyaf ve lavanta bulunmaktadır.
Kırmızı
beyaz puantiyeli kumaş üzerine keçe süsleme ile üç boyutlu fil  figürü ile süsleme yaptım.

tamamen el emegi ve kendi tasarımımdır.


İstek dogrultusunda farklı renklerlede çalışılır.


Sahibide güzel günlerde kullansın..sevgilerimle;)

10 yorum:

  1. yine yeni bir güzellik yapılmış ellerine sağlık canım. bol kazançların olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim kusumm;);) amin ,herkese bol ,bereketli kazanc versin allahım

      Sil
  2. çok ama çok güzekkk olumş elinin değdiği herşey çok güzel oluyor keçeler kumaşlar hayat buluyor ellerine sağlık........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm nehirr;);) ayrıca estafurullah ..senin bloguna bir göz attım;);) sende harikalar yaratmışsınn;)

      Sil
  3. cokkk guzelll elınıze saglık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. örgü tasarımları;) çok teşekkür ederimm;)

      Sil
  4. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş..
    ben de yeni blog kurdum.. hemen üye oldum size.. :) bende beklerim.. :)
    http://kucukmucizelerimm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaa;) hayırlı ugurlu olsun blogunuz;) Ama sayfanızda takip kısmını göremedim:(üye olmam lazım ama blogunuzaaa...hadi düzenleyin onuda gene ziyarete geleyim;)teşekkürler;)

      Sil
  5. lavanta ile yapmanız çok iyi fikir çok hoş olmuşşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lasnagın iç kısmına ve kelebegin içine lavanta ve elyaf koydum,hoş bir koku yayıyor etrafa;)teşekkür ederim.;)

      Sil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)