13 Ekim 2012 Cumartesi

Sallanan kızlı, kapı süsü









   


                    Keçe ve kumaş kullanılmıştır.

Kasnak üzerine yaptığım bu süs,kapı ve oda süsü olarak kullanılabilir.

kasnak çapı:26 cm
bebek boyu:15 cm

üzerinde bulunan kaplerin üzerine ,sizin ,bebeginizin yada sevdiginiz birinin baş harfi yerleştirilebilir.


Üç boyutlu ,dolgu elyaflı olarak yapılmıştır.

İster sizin için, isterseniz sevdiğiniz bir anne için güzel bir hediye altarnatifi olabilir.

Tamamen el emeği ve kendi tasarımımdır.


halecepasaj@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.


halece

linki tıklayarak satın alabilirsiniz.


14 yorum:

  1. ellerine sağlık ablacım harika olmuş

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık şu fıstığa bayıldım:)) geneli muhteşem.çok sevdiğim renkler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;););) teşekkür ettim canımcımmm;);) farklı renklerinide yapasım varr;);9

      Sil
  3. Bayıldım, çok şeker olmuş.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NOWACRAFT;);) teşekkür ederimm;);)

      Sil
  4. Ellerine sağlık canım buda diğerleri gibi nefisss olmuşşşş bayılıyorum bu kapı süslerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim nehir ;);)bunların yeni versiyonlarınıda yapıyorum;)

      Sil
  5. Güzel iş! Arjantin selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daniela;) teşekkür ederim begenin için..

      Sil
  6. Halecim ne hoş bir blogun var,bayıldım..herşey el emeği göz nuru..ellerine sağlık..güzel blogunu takibe aldım,tanışmaya bende beklerim..sevgiler nurşen..nurlumutfakta.blogspot.com..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nursen hanımm;) teşekkür ederim...hemen blogunuza ugrayacagım;) sevgiler...

      Sil
  7. çok güzel olmuş ellerinize sağlık çok beğendim

    YanıtlaSil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)