1 Kasım 2012 Perşembe

VE SON ÇANTAM;)


evet sonunda bende kendime bir çanta ördüm ve diktim;);)
Hemen hemen bir  seneye yaklaşıyor bu motifleri örmüş ama ;bir türlü  bir araya getirme fırsatı bulamamıştım.

Hatta daha önceki bir  bloğ yazımda;

ŞİMDİ SIRA LACİVERTLİ SERİDE;)


motiflerden bahsetmiştim..Sonunda elim değdi bu motiflere ve kendime bir çanta yaptım.

 Ve karşınızda çantam;)  







İçini kalın lacivert kumaşla kapladım.Bir adette büyük bir göz koydum..

ben çok sevdim çantamı;)

bir dahaki sefer ,görüşünceye kadar ...sevgiler;)

21 yorum:

  1. Oooo... Çoook güzeeeel, mavile kırmızı çok güzel olmuş birarada, püskülü nasıl da güzel bir hava katmış, mutlulukla kullan Haleciiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu Hanım bunları sizden duymak ne güzelll;)teşekkür ederim..hemen kullanmaya başladım çantamı;)

      Sil
  2. Bayıldımmmm renkler çok yakışmış ben de arada yapıp biriktiriyorum bu motiflerden:) kalan ipleri de değerlendirmiş oluyorum.

    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAA bak çok sevdim bu fikri;) aslında bende biriktirip biriktirip kendime birde yatak örtüsü örmek istiyorum..özel bir torbaya hepsini tek tek biriktirsem..olurmu?olurrr;)teşekkür ederim örgü çantam;)

      Sil
  3. çok güzel olmuş bu model herşeye yakışıyor zaten ellerine sağlık Halecim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bencede yakışıyor;) ben seviyorum hemde kırmızı ve lacivertin uyumunu;) teşekkür ederim;)

      Sil
  4. Gerçektende nefis çok ama çok güzelllll olmuş canım ellerine sağlık ...Mutlulukla huzurla kullan inşallah senin çantaların harika buda onların arasına eklenmiş çok güzel bir tad katımış bayıldımmm...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nehir hanım;) kullanmaya başladım bile;)pek bir havalı duruyor zaten,gören satın aldım sanıyor;)

      Sil
  5. renklerine de bayıldım çok güzel bir çanta olmuş :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. harıkaaa olmuşş..bayıldımm gule gule kullan canım...

    YanıtlaSil
  7. nefıssss bır canta olmuş yaaa bayıldımmm

    YanıtlaSil
  8. çok şık olmuş.kırmızı ve lacivert uyumu süper.güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir çanta olmuş, renk uyumu ve püskül detayları harika...

    YanıtlaSil
  10. Çokk Güzel olmuş ellerinize sağlık …Güzel günlerde kullanın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim neslihan hanım;)

      Sil
  11. eline emeğine sağlık güle güle kullan izlemeye aldım selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hanife hanım;)bende sizi izlemeye hemen aldım;)

      Sil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)