11 Ocak 2013 Cuma

2013_Emir ve Ayça bebeğin lavanta keseleri;)








1.yaş kutlaması için Ayça ve Emir bebeğin anneleri mavi ve pembe renklerde karar kıldı;)banada yine aynı renkleri çalışmak kaldı;) ne kadar farklı renk çalışmak istesemde bu iki renkte takılıp kaldım:)

mutlu yaşlar Ayca ve Emir bebek;)

yine digerlerinde oldugu gibi,içlerinde güzel koku versin diye lavanta ve dolgu elyaf bulunmakta,Arka kısımları mıknatıslı,

bu sefer resimleri akşam çektiğim için aceleye geldi,;)yinede hoş görünüyorlar dimi ama?

sizde bebeginizin doğum gününde sevdiklerinize hoş bir anı kalsın derseniz;)

halecepasaj@hotmail.com 
adresinden bana ulaşabilirsiniz.

8 yorum:

  1. ben dükkanımda da aynı olayı yaşıyorum:)))
    Hala yıkamadılar şu pembe mavi olayını:))))
    Bana sizin fikriniz nedir diye soran olursa eğer hiç örmediyseniz alın pembe ya da mavi ama varsa farklı renk alın diyorum:) gençler çok daha iyi ama benim yaş gurbunda gelenekçi çok fazla:)))
    (yaş olaylarına hiç takılmam ama 50 den sonra yaşlandığını düşünen kadın sayısı çokkkk fazla:))

    amannn laflamaya gelmişim ben yaaa:)) canım benim bebişler şahane o şapkalara bitiyorummmm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne iyi ettin gelipte konuşmakla;) bende pek dertliyim bu pembe mavi durumundaaaa gördügün üzere;)toplumca gelenekçiyizde bu kadarda olmaz dedirtiyor insana bazen;)degişik renkler çalışmak istiyorum,yeşiller,fosforlu turuncular mesela...umarım o günlerde olur;)

      Sil
  2. çok şirinler ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim. Güle güle kullansınlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben onlar adına teşekkür edeyim bari;) teşekkürler;)

      Sil
  4. Mutlu hafta sonları. Hediye çekilişime beklerim. Sevgiyle kalın:))

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim ilknur hanım;) sizede mutlu hafta sonları;)

    YanıtlaSil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)