5 Ocak 2013 Cumartesi

2013_neşeli bebekler (magnetli)3










İçlerinde  güzel kokmaları için lavanta ve elyaf dolgu bulunmaktadır.özel günlerinizde(doğum günü,bebek partisi,diş buğdayı,..)dağıtılabilir.

 Elbise renklerine uyumlu olarak,sarı,turuncu,mavi şapkalı bir modeldir.


12_13 cm civarındadır.

Arka kısmında mıknatıs bulunmaktadır.

Paketleme , mıknatıs yapıştırma, ücretsizdir.

30  adet ve üzeri alımlar da isim etiketi eklenir.

satış fiyatı:3,500 TL dir.

halecepasaj@hotmail.com

adresinden ulaşabilirsiniz.

Not:
Lütfen tek alım yapmayınız.
Sipariş üzerine çalıştığımdan,toplu alım yapmak istediğinizde bana mesaj atmanız ve benim de ona göre stok sayısını artırmam gerekiyor.


ayrıca ;
emeksensin üzerindeki internet sitemden de satın alabilirsiniz.

halecetasarımlar internet sitesinden alış veriş için TIKLAYIN LÜTFEN

8 yorum:

  1. çok şekerler senin yorumlamalarınla çok hoş olmuşlar.dün yabancı bir blogda yapılışını görüp beğenmiştim ama bunlara bayıldım ellerine sağlık bol siparişler gelsin inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haticem;) teşekkür ederim;)pek sevimliler bencede;)o sitenin adresini verirsen bende bakmak isterim,yeni fikirler ,belkide daha pratik bir yapma yöntemi vardır.

      Sil
    2. bahsettiğim linki bir arkadaşıma da yollamıştım her yeni yıl da o da sever böyle eşe dosta birşeyler yapmayı .hemen sana da facebooktan ulaştıracağım resimli anlatımı var.
      sevgiler canım

      Sil
    3. çok teşekkür ederimmm kusummm;) hemen bende baktım..benim yaptıgım yöntem biraz mesakkatliymiş beaaa;) daha kolay bir şekilde yapılabilirmiş,ama model farklı luyor tabi..ama onuda lavanta kesesinde denemek lazım;) yeniden teşekkür ederim paylaşımın için..SEVGİLERİMLE;)

      Sil
  2. Canım ellerine sağlık,
    Yine çok ama çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. butikrabia;);) teşekkür ederim,teşekkür ederim;);)

      Sil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)