25 Şubat 2013 Pazartesi

Özel sipariş:Elif bebeğin 6 ay kınası magnetleri






Bu sarı pullu sevimli kına mağnetlerini Vildan hanım, minik bebeği Elifin 6 ay kınası   için yapmamı istedi..Diğer yaptığım Gri pullu modele göre bu sefer Vildan hanımın isteği üzerine sarı pullar kullandık..Çokta güzel oldu bence..

Nice güzel yaşlar olsun Elif bebek..;)

Sizde bebeğinizin kınasında,doğum gününde,bebek partisinde gelen konuklara el emeği ve özel tasarım hediyeler vermek isterseniz;

 Bebeklerinizin 6 ay kınasında ,kendi kına gecenizde ,misafirlerinize dağıtacağınız,akıllarda kalacak,farklılık yaratacak bir hediye;

Kına bebeklerinin içlerinde elyaf ve güzel kokmaları için lavanta bulunmakta.
Bebeklerin arka kısımları mıknatıslıdır.
Bebeklerin yüksekliği 10,12 cm dir.
30 adet ve üzeri alımlarda isim etiketi eklenir.

Örnegin:Elanın 6 ay kınasına hoş geldiniz.

Bebek mağnetlerin her biri paketli olarak gönderilir.

Adet satış fiyatı:3.50 TL
Bu fiyat 30 adet ve üzeri için geçerlidir. Not: Lütfen tek alım ve numine isteğinde bulunmayınız. Sipariş üzerine çalıştığımdan en az 2 hafta (15 gün) öncesinden istediğiniz adet sayısını bildiriniz ki bende stok sayımı ona göre artırıyım. Kargo ücreti alıcıya aittir(Ptt kargo ile 8.00 TL ile 10.00 TL ) iletişim adresim: 


halecepasaj@hotmail.com

adresinden bana ulaşabilirsiniz.

ayrıca diğer ürünlerime internet satış sitemden alabilirsiniz.

halecetasarımlar  




12 yorum:

  1. kınası kutlu olsunnnn:)) çok şekerler:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm;);)sende ölesin..

      Sil
  2. Ellerinize sağlık çok şirinler ... Bu arada ilk kez duydum altı ay kınası . sizin sayenizde birşey daha öğrendim. mutlu haftalar olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 6 ay kınası için magnet siparişi veren annelerden duydum..hoş bir gelenek diye düşünüyorum..Mutlu haftalar..;)

      Sil
  3. 6 Ay kınasını ilk defa duyuyorum. Hani diş çıkardı falan dense ilk banyosu falan anlayacağım da bu töreni hiç duymamıştım. Güzel olmuşlar elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. elif bebek çok şanslı. Halecim senin tarzını çok beğeniyorum. yine çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaaa;) Yaseminim;) teşekkür ederim;)

      Sil
  5. aman aman aman bunlar ne? :) ne kadar güzeller.
    ellerinize sağlık :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar 6 ay kınasında dagıtılmak üzere hazırlanmış magnetler;) teşekkür ederim begeniniz için..sevgiler;)

      Sil
  6. Merhaba magnetlere bayıldım kızım Berilin altı ay kınası için bende istiyorum bu magnetlerden nisan başı gibi yapmayı düşünüyorum yetişir mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sözleriniz için..;) Nisan başında yetişmesini istiyorsanız..6 ay kınasını yapacagınız günden en az 15 gün önce iletişime geçerseniz sevinirim.halecepasaj@hotmail.com adresinden sevgiler;)

      Sil

Yorumlarınız çok değerli..teşekkürler;)

popiler yayınlar;)