1 Şubat 2013 Cuma

Özel sipariş_Morlu ,pembeli 1 yaş gülen bebek magnetleri








yine sevimli yüzler;) tek fark şapkalar ve arkalarında lavanta bulunmuyor.

mıknatıslı bir model..;)

pembe ve morun uyumunu bende çok beğenirim.

güzel yaşlara ..nice yaşlara 

Sizde doğum günü,bebek partisi,diğer özel günlerinizde misafirlerinize  sevimli bir hatıra vermek isterseniz

halecepasaj@hotmail.com

adresinden iletişime geçebilirsiniz.

Satış fiyatı(adet) 2.00 tl

30 adet ve üzeri alımlar için geçerlidir.
30 adet ve üzeri alımlarda isim etketi eklenir.

4 yorum:

  1. Çok şekerler çoook, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalarr :) Blogunuza yeni katıldım :) Güzel bir blog gerçekten :)

    Ben yeni katıldım bloga. Acemiyim yani :) Desteğinizi Bekliyorum..
    Şimdiden Teşekkürler..

    Sevgiler..

    http://herseydenbirazcikk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hatice hanım;)Blogunuzu gezme fırsatım oldu birazcık..Hoş bir blog olmuş..devamını bekliyorum heycanla;) sevgiler..

      Sil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)