22 Temmuz 2013 Pazartesi

Özel sipariş_Naziye&Fatihin nikah mağnetleri


               Ve kargoya gitmeden önceki  paketlenmiş,süslenmiş son hali

Naziye hanım bana mail aracılıyla ulaştığında öncelikle kına bebeklerinden kına gecesinde dagıtmak istedigini  söledi,daha sonrasında nişanlısı Fatih beyle konuşup gülen bebek lavanta kokulu magnetleri nikahlarında dagıtmaya karar verdiler;)
Banada onlar için ikiyüz adet hazırlamak düştü..
Ve bugun onlara ulaşmak için İstanbula dogru yola çıktılar..
Dilerim gittikleri yere sevgi,huzur ve mutluluk götürürler;)



                                             Ve  tek tek paketlenmiş halleri



2 yorum:

  1. Hale Hanım merhabalar,Sizi ziyarete geldim ve lavanta kokulu magnetlerinize bayıldım ellerinize sağlık :) Ben de sizi bloguma bekliyorum http://tatlimolasi.blogspot.com/ Uğrarsanız çok sevinirim sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mzlem hanımm;);) kurabiyelere bayıldım..sanki birer hikaye kahramaları gibiler..sevgilerimle;)

      Sil

halecepasaj@hotmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz:)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

popiler yayınlar;)